ОӨУБЕГ-ын 2018 оны 1 дүгээр улирлын өргөдөл, гомдлын шийдвэрлэлтэд хяналт шинжилгээ, үнэлгээ хийв

A- A A+
ОӨУБЕГ-ын 2018 оны 1 дүгээр улирлын өргөдөл, гомдлын шийдвэрлэлтэд хяналт шинжилгээ, үнэлгээ хийв

Иргэд, аж ахуйн нэгж байгууллагаас  ОӨУБЕГ-т хандаж ирүүлсэн  өргөдөл, гомдол, санал хүсэлтийн шийдвэрлэлтэд 2018 оны 1 дүгээр улирлын байдлаар хяналт шинжилгээ, үнэлгээ хийж цаашид үйл ажиллагааг сайжруулах зорилгоор авч хэрэгжүүлэх арга хэмжээ, илэрсэн зөрчил дутагдлыг арилгах талаарх зөвлөмжийг холбогдох газар, хэлтэст хүргүүлж ажиллалаа.

2018 оны 1 дүгээр улиралд:

Ø  1800-1890 утсанд 7913

Ø  Зочны дэвтэрт  100

Ø  Засгийн газрын 11-11 мэдээллийн төвд 75

Ø  Бичгээр 2061

Ø  Биечлэн хандсан 475

Ø  Утсаар 45

Нийт  10669 өргөдөл, гомдол, санал хүсэлтийг хүлээн авч, шийдвэрлэж хариу өгч ажилласан байна. 

 

Бичгээр болон биечлэн мөн утсаар хандаж ирүүлсэн өргөдөл, гомдлыг агуулгаар, дэлгэрэнгүй харуулбал:

 

Д/д

 Агуулга

Өргөдөл, санал хүсэлт

Гомдол

   тоо

хувь

 тоо

хувь

Захиргааны чиглэлээр

 

 

1

Ажлын байр болон албан хаагчидтай холбоотой асуудлаар /ээлжийн амралт, чөлөө, тэтгэмж, тусламж хүссэн, ажлаас чөлөөлөгдөх, тодорхойлолт хүсэх, зэрэг дэв, цалингийн шатлал нэмүүлэх гэх мэт/

268

10.5

-

-

2

Тухайн газар, хэлтсийн ерөнхий үйл ажиллагаатай холбоотой

-

-

5

5.3

3

Тухайн газар, хэлтсийн бүтэц, зохион байгуулалт, орон тоотой холбоотой

52

2.0

-

-

4

Албан хаагчдын зан харьцаатай холбоотой

 

-

-

10

10.6

5

Ажлын байрны орчин нөхцөлтэй холбоотой

4

0.16

-

-

 

Нийт

324

12.6

15

16.0

Бүртгэлийн чиглэлээр

6

Иргэний бүртгэлийн үйл ажиллагаатай холбоотой асуудлаар /төрөлт, нас баралт, иргэний бүртгэлийн нөхөн бүртгэл хийлгэх, лавлагаа, хуулбар, гэрчилгээ авах, цахим үнэмлэх, шилжилт хөдөлгөөн, гадаад паспорт, гадаадын иргэний гэр бүлийн байдлын бүртгэлтэй холбоотой/

1382

 

 53.9

  21

22.3

7

Эд хөрөнгийн эрхийн бүртгэлийн үйл ажиллагаатай холбоотой асуудлаар

250

9.8

13

13.8

8

Хуулийн этгээдийн бүртгэлийн үндсэн үйл ажиллагаатай холбоотой

79

3.1

3

3.2

9

Бүртгэлийн хяналтын үйл ажиллагаатай холбоотой асуудлаар /Иргэний баримт бичгийн болон бусад бүртгэлийн зөрчил арилгуулах, хүчингүй болгуулах, шалгуулах, хориг цуцлуулах, залруулах, дүгнэлт гаргуулах/

409

16.0

13

13.8

10

Оюуны өмчийн бүртгэлтэй холбоотой

-

-

20

21.3

11

Төрийн үйлчилгээний цахим машинтай холбоотой асуудлаар

 

3

0.12

-

-

 

Нийт

2123

82.8

70

74.5

 

Бусад асуудлаар болон талархал, шүүмжлэл

117

4.6

9

9.6

 

 

БҮГД

2564

100

94

100

             

 Захиргааны чиглэлээр гаргасан өргөдөл, санал хүсэлт 324 буюу 12.6 хувь, гомдол 15 буюу 16.0 хувь, бүртгэлийн чиглэлээр өргөдөл, санал хүсэлт 2123 буюу 82.8 хувь, гомдол 70 буюу 74.5 хувь, талархал, шүүмжлэл болон бусад асуудлаар 9 буюу 9.6 хувийг тус тус эзэлж байна.

Хүлээн авсан өргөдөл, гомдлын шийдвэрлэлтийн байдал:

 

Нэгжийн нэр

Нийт

Шийдвэрлэж хариу өгсөн

Бусад байгууллагад шилжүүлсэн

Хугацаа хэтрүүлж шийдвэрлэсэн

Хяналтанд байгаа хугацаа болоогүй

ОӨУБЕГ-ын газар, нэгжүүд

1058

943

89.1

-

4

0.38

111

10.5

Аймаг, нийслэл

1600

1543

96.4

1

-

-

56

3.5

Нийт

2658

2486

93.5

1

4

0.15

167

6.3

Хугацаа хэтрүүлж шийдвэрлэсэн 4 өргөдөл гомдол нь холбогдох хууль тогтоомжид  заасан шийдвэрлэвэл  зохих хугацаанаас  1-15 хоног  /1 хоног хэтэрсэн  2, 5 хоног хэтэрсэн 1, 15 хоног хэтэрсэн 1/-оор тус тус хэтрүүлж шийдвэрлэсэн байна. 

 

ОӨУБЕГ-ын газар, нэгжүүдэд бичгээр ирсэн өргөдөл, гомдол /943/-ыг  шийдвэрлэсэн хугацаагаар ангилж үзвэл:

Ø  7-14 хоногт шийдвэрлэсэн - 777

Ø  14-30 хоногт шийдвэрлэсэн – 98

Ø  30-аас дээш хоногт шийдвэрлэсэн /хугацаа сунгасан/ –  68 өргөдөл, гомдол байна.

Засгийн газрын мэдээллийн 11-11 төвд иргэд, аж ахуйн нэгж байгууллагаас тус байгууллагатай холбоотой 75 өргөдөл, гомдол бүртгэгдсэнээс 31 буюу 41.3 хувь нь бүртгэлийн үйл ажиллагаа болон текникийн гэмтэл, сүлжээ тасарснаас хамаарч үйлчилгээ доголдсонтой холбоотой ирсэн байна.

 

Тус газрын http://burtgel.gov.mn/ цахим хуудасны  “Зочны дэвтэр”-т  100 хандалт бүртгэгдсэнээс бүртгэлийн үйл ажиллагаатай холбоотой асуулт 73,  гомдол 17, санал, шүүмж  2, хүсэлт 3, бусад асуудлаар хандсан 5 байна.

                                                                                       

Зочны дэвтэрт хандсан нийт хандалтын 73 хувь нь бүртгэлийн үйлчилгээтэй холбоотой мэдээлэл хүссэн байна.

 

Бүртгэлийн нэгдсэн лавлах утас 1800-1890 утсанд  11975 дуудлага ирснээс  7913         дуудлагад  хариу өгч, 3857 дуудлагыг алдаж, 205 дуудлага давхар орж ирсэн байна.

Хандалтын тоог нэгж тус бүрээр харуулбал:

 

Нэгжийн нэр

I улирал

Нийт

Хувь

1 сар

2 сар

3 сар

1

Тамгын газар

1

1

1

3

0.04

2

Иргэний бүртгэлийн газар

1543

1298

1708

4569

57.7

3

Эд хөрөнгийн эрхийн бүртгэлийн газар

71

96

79

246

3.11

4

Хуулийн этгээдийн бүртгэлийн газар

376

428

325

1129

14.3

5

Улсын бүртгэлийн төв архивын газар

557

481

629

1687

21.3

6

Хяналтын газар

-

1

-

1

0.01

7

Хяналт шинжилгээ, үнэлгээ дотоод аудитын газар

2

-

1

3

0.04

8

Мэдээллийн технологийн газар

1

-

175

176

2.2

9

Зохиогчийн эрхийн газар

6

8

5

19

0.24

10

Аж үйлдвэрийн өмчийн эрхийн газар

3

5

4

12

0.15

11

Нийслэлийн улсын бүртгэлийн газар

-

-

-

-

0

12

Аймгийн Улсын бүртгэлийн хэлтэс

-

-

-

-

0

13

Бусад

17

24

27

68

0.86

 

Нийт

2577

2342

2994

7913

100