2014 ны 02 дугаар сарын 1-нээс 28-ны өдрийн байдлаар тус газарт нийт 6070 иргэн хандаж санал хүсэлтээ илэрхийллээ. Үүнээс www.burtgel.gov.mn сайтын Зочны дэвтрээр –20, This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. хаягаар 158, Бүртгэлийн нэгдсэн лавлах 1890 утсанд ирсэн дуудлага – 5523, Иргэнд ээлтэй 70122014 утсанд 116, бичгээр 196 өргөдөл, гомдол гаргасан байна.
Харин Засгийн газрын 11-11 мэдээллийн төвд тус газартай холбоотой асуудлаар нийт 57 иргэн хандсанаас бүртгэлийн үйл ажиллагаа баримт бичигтэй холбоотой асуудлаарх санал хүсэлт 36, шүүмжлэл 2, 16 гомдол, 3 өргөдөл ирүүлсэнийг цаг тухай бүрт нь хариу өгөхийн зэрэгцээ шаардлагатай асуудлыг холбогдох удирдлагуудад танилцуулж шийдвэрлүүлэв.
Иргэдээс ирүүлсэн санал, хүсэлтүүдийг товч дурьдвал:
Улсын бүртгэлийн үйл ажиллагаа, үйлчилгээ, албан хаагчдын зан харилцаатай холбоотой асуудлаар иргэд санал хүсэлтээ илэрхийлсэн бол “Төрийн Үйлчилгээний Цахим” машинаас иргэдэд олгож байгаа цахим үнэмлэхийн лавлагаагаар Хаан, Худалдаа хөгжлийн банк үйлчилгээ үзүүлэхгүй чирэгдүүлж байгаа талаарх иргэдийн гомдол нийт санал хүсэлтийн дийлэнхи хувийг эзэллээ.